måndag 8 november 2010

Måndag....

Idag har de varit "tyckt synd om lilla E dagen".. I morse när hon hade vaknat så hade hon lyckats fylla blöjan till max, och sängen.. Stackarn.. Sen har jag tyckt att hon har varit gnällig o slö hela dagen.. O det är verkligen inte likt henne.. Så vi var ute hos mor o hälsade på, blev en snabbvisit.. O hon somnade på vägen hem o lyckades sova hemma i två timmar efter avbökandet med overall osv.. O hon verkade jätte pigg o glad när hon vaknade, kändes så skönt.. O jag gjorde en skvätt gröt till donnan o efter ca tre skedar så bara kräker hon som i en kaskad rätt ut.. Lagom trevligt.. Visste dock inte att sonen va så känslig som han va.. Han stod en liten bit ifrån allt de där trevliga som kommit ut.. O så skulle han berätta för mig om vad som hänt.. "Mamma, E (ulkade), Hon kräk (ulkade) Hon kräkte på (ulkade) på golvet mamma".. Så mitt i all röra så fick man sig även ett gott skratt.. Hihi.. Så egentligen har de väl varit synd om bägge busfröna idag.. :)..
Nu ska jag göra gubbens mackor, så de är färdigt till imorgon.. sen blir de i säng tidigt ikväll, har en sån j*la huvudvärk.. Men, men.. Ha de kanonis..

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars liten....