måndag 15 november 2010

En Fullspäckad Men Trevlig Helg...

I fredags var de iofs väldigt soft.. Käkade goa raggmunkar med fläsk, mums... Sen var de bara o ta det easy... På lördagen så hade vi bjudit hem Fam."Grönström" på middag o lördagsmys... Då bjöd vi på helstekt kotlett i ugnen med friterad klyftpotatis o bea.sås.. Till efterrätt så hade vi köpt glass,bananer,persikor,maränger o chokladsås.. MUMMA... Sen fick kidsen en varsin godispåse med en massa gottit i.. Vi spelade även lite Wii, Just dance 2.. Sååå jädra kul.. Men man blir helt färdig av att.. Sen igår var de ju farsdag.. Så min far med tanta och gubbens far med tanta kom på middag.. Då bjöd vi på tre rätters.. Förrätten var en Toast skagen, med hemmagjord skagenröra.. Huvudrätt, Fläskfile gryta och potatisgratäng.. O till efterrätt blev de rulltårtsbakelse.. Alla åt med god aptit så de kändes som att alla var nöjda iaf.. Skulle åkt ut till bonuspappsen igår men klockan blev för mycket.. Så jag o kidzen har vart ute idag och firat.. bättre sent än aldrig.. Så de här med o banta är inget för mig.. Finns så många andra som gör det bättre :).. Så nu ska jag o min svulstiga buk slänga oss i sängen o kolla på Sex and The city 2..
God Afton på er...

Inga kommentarer: