söndag 24 oktober 2010

Städat o fixat....

Idag var det städning på schemat... Gubben min dammsög o jag diskade o torkade golven... Såååå skönt o ha de iordning... Igår fyllde min kära mor år... Så idag blir de hem till jämjö o fira tant"ann" lite... Det va så fruktansvärt pinsamt igår bara, ringde min mamma på morgonen o hade inte en tanke på att hon fyllde år... Pratade om allt annat... Sen kom jag på det lagom när vi hade lagt på... Kände mig riktigt jävla dum... Snacka om att vara tankspridd o allmänt dum i bobben... Men jag ringde upp henne direkt o hon bara skrattade åt mig... Hehe...
Är så tacksam för alla som finns runt mig... Har en underbar sambo, två o ½ barn, goa föräldrar o syskon. O så har jag en vän med familj som finns där för mig/oss i vått o torrt.. Älskar er allihopa såååååå mycket :)....
Hej Hopp Jätte S.... :)

Inga kommentarer: