söndag 31 oktober 2010

Ännu en helg har gått...

I fredags var vi bara hemma och tog det easy... På lördagen åkte jag vid tio tiden och skulle hjälpa ett par vänner och göra smörgåstårtor inför deras lille sons dop... Var inte hemma förräns sex snåret, så då hade gubben min maten färdig sen blev de soffläge resten av kvällen... Givetvis så tittade vi på "så mycket bättre"... Ett mycket bra program :)... Sen blev de ju självklart ett glas vin o tvspelande ihop me gubben.. Ett gemensamt intresse vi har, o de är riktigt j*la skoj...
O sen idag blev de Dop för hela slanten.. De var jätte fint i kyrkan o Lille G va så snäll så... Sen käkade vi smörgåstårta o sen vanlig tårta o kaffe... Tror jag har mask i min mage för jag åt som en häst på "kalaset" men är hungrig som fasen nu igen.. Vissa dagar kan jag äta hur mycket som helst, när som helst...
Fy vad jag kände mig dum på Konsum innan, fick visa leg. när jag skulle köpa mig en energidryck!!!!! Då kom de plötsligt en känsla inom mig, jag känner mig o är väldigt barnslig som person kan jag tro.. Men inte fan behöver dem tycka att jag ser så barnslig ut... Usch o fy för konsum, iaf idag... Hehe...
Nu ska vi sätta oss vid tv spelet igen.. GO Mario O Luigi... :)
Hej so long......

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att se dig här på bloggen igen....följer den med spänning...kram